¿Se recupera el barrio?

Portada La Publicación nº 3
20/03/2017

Universidad “europea” en el Cabanyal LP 3-Marzo 2017. Editorial 1. Ya no hay duda: tras un año de letargo, el Cabanyal ha entrado por fin en fase de recuperación a velocidad de crucero. Hay licencias para obras, para reformas y para el asfaltado de calles, alumbrado y alcantarillado se dedica ahora el dinero antes destinado a compras y derribos. Sería muy injusto no felicitar al nuevo Ayuntamiento por ello. ¡Muchas…

Read More >>

Les primeres Falles Patrimoni de la Humanitat

Ninot de falla. Ratita
18/03/2017

Ens anem de Festa LP3 – Març 2017. Quan llegiu estes línies ja estarem donant-ho tot. S’han nominat les Falles Patrimoni de la Humanitat i hem deixat al becari i la Padme a càrrec de la redacció. Ens haurem anat a gaudir de les primeres Falles Patrimoni de la Humanitat.

Read More >>

LP 2-Editorial 2. Contra Rita viviem millor?

El Cabanyal
16/02/2017

Al Cabanyal hi ha negoci… LP 2-Febrer 2017. A finals de gener anuncià el pregoner oficial de Lo Regne que l’hora de la recuperació del Cabanyal per fi ha arribat. Recollit en 10 punts, el Levante-EMV es feia ressò anunciant que se li dedicaran tropecents milions d’euros.

Read More >>

LP 1-Editorial 1. Un año y pico de cambios

Cabanyal Z
14/01/2017

¿Despegamos o de espejismos? LP 1-Enero 2017. ¿Arrancamos o no? Del resto del país no nos hagamos demasiadas ilusiones. Si no cambian mucho las cosas, vamos más lentamente pero al mismo hoyo. Más recortes, más miseria, más corrupción y más mentiras. Hablemos del Cabanyal: más bajo no habíamos podido estar, castigados por una “alcaldesa de España” que había convertido la destrucción de nuestro barrio en una obsesión personal. Parece que…

Read More >>

LP 1-Editorial 2. Xiqueta meua que del carrer eres l’ama

accidente dle metro en Valencia
14/01/2017

Vixca la nostra jutgessa! LP 1-Enero 2017. Parlem de la jutgessa del cas de l’accident del metro de València, Neus Molina. Fem nostres les paraules d’EH-Bildu en la seua felicitació a Donald Trump: «volem mostrar el nostre més fervorós suport a la democràtica i vibrant investigació de l’accident del metro de València». No importa que l’Audiència provincial l’haja “reconvingut” per la seua deixadesa i l’obligués a reobrir el cas.

Read More >>