Altra vegada la prolongació?

Les indignes hereues de Rita Barberá

LP13-Gener 2019. Ni Mª José Catalá, la indigna candidata del PP que segons la família passeja impúdicamenta el cadàver de l’ex-alcaldessa i que va recolzar la seua expulsió com a senadora, ni la seua neboda Rita Corbín que intenta aprofitar de forma oportunista l’estirada del seu august cognom, com va fer en el seu moment el impúdic fill d’Adolfo Suárez (el segon cognom, Barberà, ja que el primer, Corbín, només té “gantxo” a la Gran Bretanya. Ací no el coneix ni el Tato).

Leer más

LP 2-Editorial 2. Contra Rita viviem millor?

El Cabanyal

Al Cabanyal hi ha negoci… A finals de gener anuncià el pregoner oficial de Lo Regne que l’hora de la recuperació del Cabanyal per fi ha arribat. Recollit en 10 punts, el Levante-EMV es feia ressò anunciant que se li dedicaran tropecents milions d’euros. Això suposarà una millora per a tot el barri, i en … Leer más

Entrevista a Rita Barberá – segunda parte

Rta Barberá posando ante Franco

Por qué os vais a arrepentir de la ley de (des)memoria histórica:

Si olvidais la historia correis el riesgo de repetirla

Retrato rita lazo negroHemos recibido algunas críticas por la publicación de la última entrevista de Doña Rita Barberá, pidiendo “dejar en paz a los muertos˝. Algunas también venidas del pujolismo, todo hay que decirlo. Queremos manifestar nuestra más sincera admiración por la persona, por la “Diosa del caloret” aunque discrepemos del personaje político, y que no vamos a renunciar a la publicación de unos documentos de indudable valor histórico.

Leer más

Entrevista a Rita Barberá – primera parte

Entrevista a Rita Barberá-1ª parte

 «Me encanta vuestra revista. Sois la polla, la leche, unos cracks, los putos amos…»

Eufórica y agradecida, Doña Rita Barberá i Nolla nos recibió en junio en su residencia veraniega. Le encantó el retrato ecuestre con que la obsequiamos en nombre de la resistencia del Cabanyal por su impagable contribución a la dinamización de la vida cultural, asociativa y politica del barrio, y deparamos amigablemente recordando los pormenores y anécdotas de la sesión de pintura con desnudo integral incluido.

Leer más